2009

det här blir det sista inlägget år 2009

känns som hela året gått riktigt fort. men ja hann göra många roliga saker oxå!

- ja flyttade hemmifrån i juli
- va i göteborg första gången i mitt liv
- åkte på peace and love
- semestrade på gran canaria och i turkiet
- hann röjja satan i sundsvall 2 gånger
- fylla 20!
- jobbat (utan jobb kan man inte göra alla dessa roliga saker)
- tillbringat massa tid med min familj och mina vänner som skapat många minnen.

om nåra timmar är det ett nytt år, det firar ja med min mamma. så blir en lugn kväll eftersom ja jobbar i morgon.


NYÅRSLÖFTEN 2010

börja träna, ska verkligen försöka!
stressa mindre
vara lite ekonomisk, spara pengar!
berätta för mina nära och kära ofta hur mycket dom betyder! (kramas ofta)


GOTT NYTT ÅR!  <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0