4 dagar till jul

blev inga miljoner igår, inte ens en 50 öring.. typiskt!

ja, alice, ida och tove satt och kröka här igår och spela sms-rolett, sen fick vi skjuss av tove boy till MAGENTA där vi röjjde hela kvällen.
fyllekäk på max och sen rulla alice och ja hem till mig och sov, vilket ja tror va ett klokt val, vänner är viktigare än alla killar på jorden, det har ja lärt mig. och ja vet att mina vänner aldrig skulle svika mig heller.
vakna upp i morse och gjorde oss i ordning och ner till sandys för att käka hos min syster.
alice skulle handla dom sista klapparna så vi röjjde runt i stan.

åkte sen hem till mammsen och gick en sväng.
stannade kvar på middag oxå.

i morgon jobbar ja 9-18 sen är ja ledig ända tills söndagen!

nu ska ja kolla klart typ världens bästa film, blood diamond!

natti  <3

Kommentarer
Postat av: Idris

alltid för alltid älskling <3

2009-12-21 @ 19:22:03
URL: http://cabin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0