framtiden

vad vill jag göra med mitt liv?
knappast jobba kvar på ica hela mitt liv. finns inte en chans.
ja skulle vilja plugga.. tror ja? vågar ja? kan ja?
till vad? är min nästa stora fråga.
när ja va mindre ville jag alltid bli barnmorska. har ingen aning vad ja känner för det nu.
gillar oxå att hålla på med mat/bak och sånt som ja gör nu.
ja har verkligen ingen aning om vad ja vill göra.
och hur mycket behöver jag plugga upp? va ju inte ett geni i skolan om man säger så.
JAG VET INGENTING känns det som.
ja skulle behöva träffa en sån där ''syo'' som kan hjälpa mig och bolla lite ideer med.

jobbigt läge va?

kock lär ja ju inte bli eftersom ja just brände upp min ända mat ja hade hemma. 2 billys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0