skavsår

igår kväll blev det en liten barrunda med min granne och hans 3 vänner. lite spontant sådär.
ytterst trevligt! kände mig dock dödstrött så vid 1 snåret drog jag hem. men tack för i går!

och idag har det sprätts pengar!
mina fötter är helt döda, fulla av skavsår efter dagens 8 timmars shopping.
mötte upp pappa och syster för en heldag på stan, blev en as bra plattång som ja fick av pappa i julklapp.
massa underkläder, 2 par leggings, smink, hår grejjer och en tröjja. tror de va allt.?
tove och magnus va oxå på shopping jackt så vi mötte upp dom lite senare.

i morgon är det nyårsafton. och dagen efter, år 2010 jobbar jag (tyvärr) så jag blir bara hemma, eller åker iafall till mamma och har mys middag.
hade så gärna velat va med mina favvo älsklingar, men som tur är så kan vi leka med varandra resten av året!

BTW, ja ska sälja min fjällräven jacka, så är nån intresserad eller känner du nån som vill köpa den hör av dig.

den är svart och strl XS.

 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0