skridskoåknig

nu har ja precis kommit hem, min tisdag blev mycket roligare än vad ja hade förväntat mig,
alice och ja jobbade till 15, sen åkte vi in till stan för att åka skridskor i kungsan. det va typ 100 år sen ja gjorde det så va ruskigt ranglig i början, men efter lite uppvärmning va ja ett riktigt proffs på isen!
mamma kom förbi och kollade in vår konståkning och fotta lite, så bilder kommer sen.

när vi va tillräckligt trötta så drog vi på oss skorna och gick en shoppning runda,
fick med mig, 1 kofta, 1 tischa, och lite underkläder!
vi avslutade kvällen på vårt favvo ställe i kungshallsen med scampi och ris.

i morgon är jag ledig och ska leka med pappa och syster!

 


  koftan thischan




morfar   <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0