en bra dag

telefonen har ringt konstant och fått massa sms :) ja skulle vilja fylla år oftare!!
plingade även på dörren och där stog killen från posten med ett paket!
snart kommer mamma, syster och gudmor hit, då ska vi ut och käka, trevligt.
har dock inte hunnit med systemet idag..men får vell gå dit i morgon och handla lite :P




Av alla samtal i dag så blev jag gladast av att DU ringde.
Både du och jag har gott vidare för länge sen, och jag är glad för din skull.
Jag vet att du alltid kommer finnas där för mig,
som jag för dig.
jag kommer alltid älska dig!


                                                  

Kommentarer
Postat av: hemligt

naw vad gulligt! Jag ringde också faktiskt! Som jag gör varje dag

2009-11-17 @ 18:52:13
Postat av: ännu hemligare

jag med :) <3

2009-11-18 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0