en skruv lös?

hej hopp!
sitter här i soffan med värk i benen, typ växt värk som man hade när man va liten, det har jag nu. men ja växer dock inget..typiskt!
idag har jag jobbat 9-18, fick jobba över lite pga att det va massor att göra.
besökte även systemet för första gången i mitt liv idag oxå,
kan ju säga at det inte va så märkvärdigt som ja trodde.
köpte mig lite alkohol som ja ändå inte kan dricka ikväll för att ja ska upp kl halv 5 och jobba i morgon..kul!

i morgon åker mamma och syster till gran canaria i 1 vecka,
jag är inte ett dugg avis..
regn, dimma och kyla dygnet runt, vem kan klaga på det?


nu ska jag kolla på IDOL sen sova.
hoppas alla får en roligare fredag än mig.  ♥


sen undrar jag en sak?
om jag inte har svarat på mina 24 missade samtal jag hade från dig,
vad får dig att tro att ja ska svara på dom andra samtalen du ringer?
tänkte väll de, du är fan dummare än vad jag trodde.
ring inte mig, ring din FAMILJ som sorgligt nog bryr sig om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0