flickan som lekte med elden

haft en trevlig dag idag!
mötte upp min syster vid 2 tiden i stan och sprang omkring i olika affärer, åkte sen till medis för att hämta ut bio biljetterna.
sen hem till mamma, följde med henne till bil servicen och bytte däck sen hem igen och hämta syrran för att dra till bion.
vi såg flickan som lekte med elden, den va riktigt bra! men fortfarande inte bättre än 1.an.
tycker så jävla bra om lisbeth eller Noomi Rapace som hon heter i verkligeheten! hon är ju en grym skådis!

jaja, händer i veckan då? inte ett smack
planerna är väll inte allt för många..

tisdag..?
onsdag, till tatueraren med alice
torsdag, jobba & mina kusiner har nån spelning som ja och alice kanske skulle gå på
fredag, min kusin kommer kanske förbi och hälsar på mig
lördag, födelsedags fika med lite vänner och familj. utgång!
söndag, myspys!

  

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0