fuck you right back!

jag vågar inte fira än, jag väntar tills jag vet HELT säkert!



igår åkte jag och fikade med mina favvo tjejjer, riktigt trevligt.

idag hade jag planerat för att tvätta, städa och gå till läkaren, men vaknade till vid halv 9 och såg att ja hade 111 missade samtal från jobbet, det va tydligen ''kris'' så ja va tvungen att åka dit och jobba.
fick jobba 10-19.. tråkig tid med fick ju jobba med bralls :D
blir jobb 10-19 i morgon oxå, så tvätta och städa får ja vell göra nån annan gång..dock äger ja inga rena kläder längre så i morgon får ja gå i min as snygga pyjamas till jobbet.

dags att duscha och sen sova!  heiippa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kom ihåg mimmi! SMUTSEN FRAM! :D

2009-11-23 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0