Greenpeace

började morgenen med ett besök på sös, sen hem igen och väntade på ida.
vi gick därefter ner till stan och kollade runt och käkade på TACO BAR.
mötte sen upp tove, gick och handla godis och sen till bion.
vi såg filmen THIS IS IT, helt okej va den men man blev ruskigt rastlös efter ett tag

nu sitter jag och pratar med alice i telefon, vi sitter och diskuterar jordens klimat (?)
vi måste skärpa oss om våra barn ska kunna växa upp i en normal värld!
sluta skärpa ner och åk kollektivt!
sitter inne på greenpeace och kollar runt, alice har precis blivit medlem i grön ungdom (?) där hon då kommer få hem massa tidningar och grejjer (!) haha

har inte tid att sitta här längre
NU SKA JAG OCH ALICE RÄDDA VÄRLDEN :D





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit tjejer, ni är mina förelbilder. Skriv mer om ert arbete för en bättre värld!

2009-11-04 @ 19:05:32
Postat av: Idris

Härligt tjejor! Jag håller tummarna för er :)

2009-11-04 @ 20:43:20
URL: http://cabin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0