hockey

nu har jag duschat och sminkat mig, och ska strax bege mig till sumpan för att möta alice där vi ska äta lunch och sen åka till tatueraren.
efteråt vet ja inte va vi hittar på, men ikväll sover jag över hos alice för vi ska på nån hockey grejj ikväll och hennes lillebror ska spela :P så det blir lättare att va kvar i bålsta när jag nu ska till jobbet ändå i morgon bitti.

ikväll är martin och hans syster maria med på Arga snickarn kl 20 oxå, så vi får se om ja hinner se det, annars få jag kolla på reprisen!

dags att dra!   


                                                  http://www.youtube.com/watch?v=7DoaUfm3_mY

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0