offside!! hoppsan!?

nu är jag hemma igen, blev ingen övernattning hos alice pga att ja börjar kl 13 i morgon.
 det va Bålsta - Enköping som spela, 3-5 till Enköping.
alices lillebror anton åkte runt mellan pauserna och slog lite puckar och hade tävligar! så sött!

det va riktigt skojj att gå på hockey, man kunde tror att ja och alice hade rökt på rejäält som vi skrattade och hade oss! har sån kramp i magen efter allt gap skrattande.
jag tror seriöst jag ska börja gå och kolla mer på hockey, finns ju ruskigt många snygga & svettiga grabbar!
haha

nog om de,

i morgon jobbar jag 13-19, puckade ja tackade ja till de.
skulle ju på mina kusiners spelning som börjar kl 19, men får åka dit när jag slutar.
nu tänkte ja hoppa i duschen och sen sova!

natti natti :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0