who are u? who who?

1. Ditt namn? Mimmi
2. Vem var den sista du träffade? Alice
3. Hur lång är du? 1.53 
4. Favorit serie? Desperate Housewives
5. Vem ringde du senast? Ida
6. Hur löd ditt senaste sms ? ''hon skulle inte med? dom kommer i omgångar smsen!''
7. Hur gammal är du? 19 snart 20 :D
8. Vem älskar du mest i hela världen? min familj
9. Vilken färg har du på ögonen? Grön/grå/blå
10. vilken bil är din drömbil? en rosa Lamborghini
12. Är dina föräldrar skilda? ja
13. Vad vill du ha för djur? en dvärgspets
14. Vilken plats hemma gillar du mest? sängen
15. Har du barn? nej
16. Har du jobb? inte fast..
17. Varför har du en så dålig humor? min humor är inte dålig?
18. vad är din hobby? va med mina vänner
19. Har du varit full någon gång? aa
20. Hur är du som person? en glad och snäll person (hoppas ja)
21. Vart bor du? i min lilla 1:a i stan
22. Har du pojkvänn? nej
23. Favorit mat? Sushi just nu
24. När fyller du år? 17 november
25. Vilken mobil har du? Sony Ericsson nån Walkman grejj
26. Vem är din äldsta barndomsvän? Marie Björnberg
27. Din bästa vän?  alice, ida, tove


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är allt bra söt du! :) Den bästa vänskapen ;)

2009-10-22 @ 21:23:22
URL: http://marie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0