lyckad helg

i fredags blev det middag och lite bowling med bagisarna, tog tåget hem sen för att byta kläder och sen vidare till ett halv tomt magenta med tove, ida och malin.
vi 3 tiden rullade malin och ja hem till mig för att sova.

på lördagen bar det av till bromma för dubbelt födelsedagskalas.
en riktigt rolig kväll med massa alkohol, lekar och medlodifestovalen.
lite senare mot kvällen åkte vi in till stan för att röja satan på solidaritet!
proppfullt med folk och grym musik!
vid 3? tiden kom en vän och hämtade mig och sen hem till han för att sova.
har inte hänt mycket mer än så idag, låg kvar i sängen till halv 6 och sen förbi pizzerian för att överaska pappa med lite pizza och sällskap.

idag så har två av mina älsklingstjejer åkt på intensiv kurs i 2 veckor!
saknar er redan, men lycka till med allt nu! ja vet att ni båda klarar det här!

och idag fyller alex år, så grattis på dig tjejen! tack för igår. det va grymt kul!  <3


therese ja alice



pekkis, kommer sakna dig massor!



rosie daniel alice

daniel ja och robbis



jag älskar dig alice 


alice och hillevi

tove lockade mitt hår



tove och musse


tack för en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0