mys söndag

jobbat idag, 06-14.

efter jobbet bar det av tills stan för att möta upp tove.
kollade runt lite i olika affärer, spana även in min jacka som ja har kollat på länge. finns dock bara 1 kvar.

vi drog och käka på soft, plankstek blev det! satt där den skulle, kan man ju säga.
kunde inte sluta tänka på jackan så ringde upp stadium och bad dom lägga undan min jacka tills i morgon.
sweeeet!

efter maten gick vi en sväng, det slutade med att vi hamnade på ett biljard hak. gick väll lite halvtrögt men det va skoj, därefter hem till mig.

tove åkte precis hem, så ska väll hoppa in i duschen och sen sova.


och i morgon ska ja köpa min älskling, men oxå sälja min andra älskling.

 gonatt  <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0